aramesh

aramesh

ارامش
aramesh

aramesh

ارامش

شب یلدا

http://www.beytoote.com/images/stories/housekeeping/hou904.jpg


http://salam98.ir/wp-content/uploads/2015/01/1422580849-26354-1.jpg

دستانت را دور گردنم حلقه کن

این دوست داشتنی ترین شال گردن سال های سرد من است

یلدات مبارک


تو که باشی من آرامم

اگه ناراحتت میکنم ، طعنه میزنم، می رنجونمت

اهمیت نده. همه حرف پوچه

در اصل تو که باشی  من حرفی برای گفتن ندارم جز ....اینکه دوستت دارم

                                         

مخاطب خاص

وقتی دو قلب برای یکدیگر بتپد،

 هیچ فاصله ای دور نیست،                    


هیچ زمانی زیاد نیست

و هیچ عشق دیگری  

نمی تواند آن دو را از هم دور کند.

محـــــــکم ترین برهـــــان عــــــشق، اعتـــــــــماد است..
 تصاویر زیباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نویسان،آپلودعکس، کد موسیقی، روزگذر دات کام http://roozgozar.com

امید

وقتی نا امید شدی بدون که شیطان بین تو و خدا قرار گرفته...

در حالیکه خدا با علاقه و عشق تمام به تو نگاه می کنه شیطان از حسادت به گریه میفته

 

اما نه این پایان ماجرا نیست شیطان نمی خواد تسلیم شه

پس تو دلت نجوا می کنه ...

- خدا تو رو دوست نداره

- بس گناه کردی خدا دیگه به حرفات گوش نمی ده

- خیلی بنده های بهتر از تو هست که خدا بخواد به اونا جواب بده

- کار تو خیلی جزئیه و خدا حوصله نگاه کردن به مشکل تو رو نداره

اونقدر می گه و زمزمه می کنه که به کلی ناامید می شی حتی دیگه حال دعا کردن هم برات نمی مونه چه برسه به اینکه ...

خدا هنوزم داره مشتاقانه نگات می کنه

تصمیم با خودته یا تسلیم شیطان می شی یا تو تسلیمش می کنی

نا امیدی یعنی تسلیم شیطان شدن.....

همه ی ما در زندگی زخم هایی داریم
ولی نمی توانیم اجازه دهیم بهانه ای شوند برای آنکه خارج از گود بنشینیم.
در زندگی گاهی باید علی رغم اندوهمان آهنگی شاد بنوازیم.