aramesh

aramesh

ارامش
aramesh

aramesh

ارامش

دوستت دارم

تنهای تنها بودم ، با تنهایی درد دل میکردم ، من بودم و یک دنیا تنهایی

تو آمدی و مرا عاشق کردی، عاشق آن قلب پر از محبتت کردی!

مرا در این دنیای عاشقی در به در کردی!

بدان که من به آسانی گرفتار تو نشدم ! در این راه عاشقی سختی کشیدم ، درد

کشیدم ، انتظار سختی کشیدم تا با تو و عاشق تو بمانم!

تو با ماندنت در کنارم کاری کن که همه این سختی ها را از یاد ببرم!

اینک که من گرفتار تو شدم و راهی برای بازگشت به سوی تنهایی ندارم تا آخر راه با

تو می مانم ، بدان که برای عشقت جان خواهم داد!

زندگی ام فدای تو ، این قلب کوچک و پر از غمم برای تو ، این همه احساس پر از

عشق در وجودم نیز تقدیم به تو!

بدان که بیشتر از همه چیز دوستت دارم ،  دوستت دارم و دوستت دارم

تکرار مکرر کلمه دوستت دارم را باز به زبان خواهم آورد تا بیشتر از هر لحظه ای باور

کنی که من بیشتر از هر زمانی و بیشتر از هر چیزی دوستت دارم عزیزم!

اینهمه سختی و اینهمه انتظار و اینهمه غم و غصه در این لحظه های عاشقی نشان

از عشق و دوست داشتن من نسبت به تو می باشد

تو باور نکنی خدای عاشقان باور دارد که دوستت دارم !

ارزشش را نداشت این دنیا

همه چیز

بیهوده بود

زود گذر

هیچ و بی سرانجام...


دوست داشتنت اما

حسابش همیشه جداست...


دلتنگم..

دل تنگ تر از همیشه......

برای خودم 

کودکی هایم .... 

شادبودنم... .....

سرزندگی............ 

  همه و همه...