aramesh

aramesh

ارامش
aramesh

aramesh

ارامش

تا حالا شده اونقدر  خسته باشید که حتی نتونید بخوابید؟

تا حالا شده هیچ حسی نداشته باشید؟ خنثی خنثی؟

تا حالا شده دلتون بخواد پر از هیاهو بشید ولی آروم بمونید؟

تا حالا شده ندونید چی می خوایید ولی کلی چیز تو ذهنتون باشه؟

تا حالا شده غمباد بگیرید ولی بخندید؟

تا حالا شده از یکی رو عاشقانه بخواین ولی پیشتون نباشه؟

تا حالا شده ...

اصلا ولش کن.

من دلم  آرامشی به عمق یک خواب کودکانه می خواهد! که البته این جز در آغوش خدا میسر نیست!

خدایا مرابخواه

یادم باشد فقط مهم اینست که خدا مرا میبیند و از من انتظار بیش از اینها را دارد

مابقی دیگر مهم نیستند...

خدا که با من باشد دیگر مهم نیست همه ی عالم روبروی من باشد!

خدایا می خواهمت مرا بخواه!

زندگی، چیزی جز مبارزه میان عاطفه و عقل نیست. مارک تواین

مخاطب خاص

ازم دلخور نشو

وقتی از دستم ناراحت میشی ،چندین برابر  از خودم دلخور میشم

دوست داشتن زیباست

پرسید چون دوستم داری بهم نیاز داری ؟
یا چون بهم نیاز داری دوستم داری ؟
بهش گفتم :
چون دوستت دارم بی نیاز ترینم

وقتی کسی را دوست داری
فکر کردن به او باعث شادی و آرامشتان می شود
وقتی کسی را دوست داری
در کنار او که هستی ، احساس آرامش می کنی
وقتی کسی را دوست داری
با شنیدن صدایش ضربان قلب خود را در سینه حس می کنی
وقتی کسی را دوست داری
زمانی که در کنارش راه می روی احساس غرور می کنی
وقتی کسی را دوست داری
تحمل دوری اش برایت سخت و دشوار است
وقتی کسی را دوست داری
شادی اش برات زیباترین منظره دنیا وناراحتی اش سنگین ترین غم دنیاست
وقتی کسی را دوست داری
حتی تصور بدون او بودن برات سخت و دشوار است
وقتی کسی را دوست داری
شیرین ترین لحظات عمرت لحظاتی است که با او میگذرانی
وقتی کسی را دوست داری
حاضرید برای خوشحالی اش دست به هر کاری بزنی
وقتی کسی را دوست داری
هر چیزی را که متعلق به اوست هم دوست داری
وقتی کسی را دوست داری
در مواقعی که به بن بست میرسی، با صحبت کردن با او به آرامش میرسی
وقتی کسی را دوست داری
برای دیدن مجددش لحظه شماری می کنی
وقتی کسی را دوست داری
حاضری از خواسته های خود برای راحتی او بگذری
وقتی کسی را دوست داری
به علایق او بیشتر از علایق خود اهمیت می دهی
وقتی کسی را دوست داری
حاضری به هر جایی بروی فقط او در کنارت باشه
وقتی کسی را دوست داری
ناخود آگاه برایش احترام خاصی قائل هستی
وقتی کسی را دوست داری
تحمل سختی ها برایت آسان و دلخوشی های زندگیت فراوان می شود
وقتی کسی را دوست داری
او برای شما زیباترین و بهترین خواهد بود
وقتی کسی را دوست داری
به همه چیز امیدوارانه می نگری و رسیدن به آرزوهایت را آسان می بینی
وقتی کسی را دوست داری
با موفقیت و محبوبیت او شاد و احساس سربلندی می کنی
وقتی کسی را دوست داری
دیگه واژه تنهایی برات بی معناست
وقتی کسی را دوست داری آرزوهایت آرزوهای اوست
به راستی دوست داشتن چه زیباست ؟

تورامیخواهم

ﺩﻟﻢ تو ﺭﺍ ﻣﯿﺨﻮﺍﻫﺪ، ﺗﺎ ﺩﺭ ﺁﻥ ﺁﺭﺍﻡ ﻭ آﺭﺍﻡ ﮔﻮﺵ ﮐﻨﻢ ﺑﻪ ﺻﺪﺍﯼ قلب تو.
ﻭ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﮐﻨﻢ ﺩﺭ ﻫﻮﺍﯼ ﻧﻔﺲ ﻫﺎﯾﺖ،
ﻭ ﻋﺎﺷﻖ ﺗﺮ ﺷﻮﻡ.
ﻭ ﻧﻔﺲ ﻫﺎﯾﻢ ﺑﻪ ﺷﻤﺎﺭﻩ ﺑﯿﻔﺘﻨﺪﻭ ﺑﯿﻘﺮﺍﺭ ﺗﺮ ﺷﻮﻡ...
ﺩﻟﻢ ﻣﯿﺨﻮﺍﻫﺪ ﺑﺎﺯ ﺗﻮ ﺑﺎﺷﯽ ﻭ ﻣﻦ....

خدایا .....

تنهام


چه حس قشنگیه وقتی میشی محرم دل یکی

یکی که بهش اعتماد داری

بهت اعتماد داره

از دلتنگی هاش برات میگه

از دلتنگی هات براش میگی

آروم میشه

آروم میشی

حسی که هیچ وقت به تنفر تبدیل نمیشه


:)

چیزی در سخن من نیست
جز دوستت دارم هایی
که واژه نیستند
مثل دم در پی بازدم
زندگی من را رقم می زنند

کوچک باش وعاشق

پرسیدم .... ،
چطور ، بهتر زندگی کنم ؟
با کمی مکث جواب داد :
گذشته ات را بدون هیچ تأسفی بپذیر ،
با اعتماد ، زمان حالت را بگذران ،
و بدون ترس برای آینده آماده شو .
ایمان را نگهدار و ترس را به گوشه ای انداز .
شک هایت را باور نکن ،
وهیچگاه به باورهایت شک نکن .
زندگی شگفت انگیز است ، در صورتیکه بدانی چطور زندگی کنی .
پرسیدم ،
آخر .... ،
و او بدون اینکه متوجه سؤالم شود ، ادامه داد :
مهم این نیست که قشنگ باشی ... ،
قشنگ این است که مهم باشی ! حتی برای یک نفر .
کوچک باش و عاشق ... که عشق ، خود میداند آئین بزرگ کردنت را ..
بگذارعشق خاصیت تو باشد ، نه رابطه خاص تو با کسی .
موفقیت پیش رفتن است نه به نقطه ی پایان رسیدن
 

توکه باشی



باران یا برف … چه فرقی میکند ؟
تو که باشی ، هوا که هیچ ؛ زندگی خوب است …

ذهنم پرازتو و خالی از دیگران است  اماکنارم خالی ازتو وپرازدیگران است!!..

 

من بودم  تو ویک عالمه حرف وترازویی که سهم توراازشعرهایم نشان میداد!

 

     کاش بودی ومی فهمیدی وقت دلتنگی یک آهچقدروزن دارد!... 

چون شعرِ پنهان در گلویی دوستت دارم

در قالب هر آرزویی دوستت دارم

 

دیگر گواه عاشقی‌، این اشک‌ها هم نیست

با این‌ همه دوری‌ دوستت دارم

 

آن چشم‌های تو همیشه راست می‌گویند

دیگر نمی‌خواهد بگویی دوستت دارم

 

دیوار هم عاشق شده، آهسته آهسته

ای قابِ عکس روبرویی، دوستت دارم

 

می‌خواستم از تو بگویم، بغض‌ امّا بغض  ... !

این‌بار هم بی‌گفتگویی دوستت دارم

 

خدایا کمکم کن. تنهام نزار. بهم صبر بده امید بده

ایمانی راسخ بده. تحمل بده

خدایا میخوام دوستم باشی دوستت باشم.

بخاطر بسپار

درسته حرفات. بالاترین و بهترین عشق ، عشق به خداست

اما همون خدا  عشق بین دونفر یا به قولی عشق زمینی رو توی وجود آدم قرار داده

پس این  عشق لازمه

لازم بوده وهست وگرنه خدا اونو توی وجود ادما و دلها نمیزاشت

مهم اینه ادم غرق این عشق زمینی نشه

از اون بالایی غافل نشه

عشقی که در راستای عشق به خدا باشه خوبه

باعث کمال میشه

بخاطر بسپارهمیشه

بخاطر بسپار

بخاطر بسپار من همیشه کنارتم وکنارت می مونم

تحت هرشرایطی، هر شرایطی

چون میخوام

من تصمیم خودم رو گرفتم ,روزهاست ک گرفتم

(الی 94/6/3)